2016. február 12., péntek

A Nap Bloggere voltam

Egy szép februári hétfő napon én voltam a Nap bloggere. Mit is jelent ez? Az MBBK csoportjában napról napra egy-egy blogger kerül az idézőjeles reflektor fénybe. Az az, azon a napon bátran bármit lehet tőle kérdezni, ezt később egy bejegyzésben publikálja.

ADRI: Olvasom az Újrakezdés meg a Hiányzom magamnak c. posztodat. Nagyon jól leírtad benne, amit mostanában érzek. Mond csak, volt valami konkrét (akár több apró) dolog, ami segített az újrakezdésben? Hogyan szerezted vissza újra a motivációt?

Reflexszerűen azt tudnám mondani, hogy egy nagyon nagy elhatározással, hogy soha semmilyen körülmények között nem akarok visszatérni ide. Megjárva ezeket az utakat, mind inkább motivál arra, hogy törődjek magammal. Mindemellett kellett egy kis csend és magány is, hogy meghalljam magam és megtaláljam a kétségeimre a válaszokat. 


ANDRÁS: Látom, hogy nagyon sokoldalú vagy. Ha csak egy dologgal foglalkozhatnál, mi lenne az?

Ha a mostani jellememmel és helyzetemmel újra ott lennék a pályaválasztáskor, akkor egész biztosan a sport irányába indulnék. Edzőként tevékenykednék, mások segítésében és a sport népszerűsítésében. Ha ennél is pontosabban, akkor Hot Iron instructor lennék. Imádom ezt az edzés fajtát.

ÁGNES: Tetszik a blogod! Főként a bemutatkozó rész! Kérdéseim: Meg szoktad ajándékozni magad? Mi a top 5 kedvenc időtöltésed? Milyen témákat szeretsz olvasni blogokon?

- Ha vásárolok magamnak, akár ruhát, akár egy rúzst vagy lakásdekorációt, legalább úgy örülök neki mintha ajándékba kaptam volna. Szóval igen, megszoktam magam ajándékozni. Talán néha túl sokszor is, de ez csak nézőpont kérdése ;)
- Top öt időtöltés: edzés/futás; blogolás; kirándulás; fotózás; vásárlás. Bármikor, bárhol. Mindegyik olyan időtöltés, amiben vagy megtalálom a lelki nyugalmamat, vagy kiadhatom minden feszültségemet.
- Blogokon leginkább motivációs és inspirációs témákat keresem és olvasom. Mindig olyat amilyen hangulatom van, és milyenre van akkor éppen szükségem. Szeretem olvasni a személyes írásokat, lelki témákat. 

ZSUZSI: Hogyha egy lakatlan szigetre kényszerülnél, kit és mit vinnél magadra? Mivel töltenéd az idődet?

Ezen még sosem gondolkodtam, már csak azért se mert tudom hogy az első pár napban vagy éhen halnék, vagy megenne valami vadállat. De ha valamilyen úton módon előre tudnám, hogy lakatlan szigetre kerülök, a férjemet vinném magammal és tűzgyújtó eszközt. Sokat, nagyon sokat. Nem szeretem sem a hideget, sem a sötétséget, szóval a tűz mindig égne. Mindig.

Köszönöm az adminoknak a lehetőséget és a kérdezőknek a kérdéseket. 
Szép napot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése