2016. január 27., szerda

{Vigyázz! Kész! Posztolj!} - 5 kívánságlistás termék

Réges régen, egy messzi messzi galaxisban...... Valamikor még én is írtam a VKP-posztot. És íme, most újra itt vagyok és csatlakozom bloggerek és bloggerinák társaságához.

Az eheti téma: 5 kívánságlistás termék.


A hétköznapokban kétféle módon szoktam vásárolni: vagy kinézek egy bizonyos terméket, amit mindenképp magaménak szeretnék tudni, de még a föld legmélyebb bugyraiban sem találok, a másik a meglátom megveszem, és aztán sose használom. Azért vannak azok a ritka kivételek, amikor szeretnék valamit; olyankor csak termékfajta lebeg a szemem előtt, és majd a kínálatból választok. 

Jómagam nem szoktam "haul" postokat írni, így is nagyon nagyon mélyre kellett ásni a gondolataimba, hogy mik most azok a termékek amiket szeretnék, teszem hozzá mindazután, hogy az elmúlt hétvégén nem kis pakkal tértem haza egy vásárlós napból. A karácsony is sok olyan holmit hozott amit rég óta szerettem volna. Egy ötös listát csak összeraktam, van benne kisebb és nagyobb értékű cikkek. Vannak köztük amiket rövid időn belül talán sikerül megszereznem, és vannak amiket majd egyszer talán megveszek.

Egy futócipő
Előttem a futószezon, Terveim között szerepel egy-két, esetleg három futóversenyen is részt venni. A régi futócipőm sajnos a maga két évével már kiszolgálta magát. Nehéz a választás, sok szép cipő van kínálatban, de egy futócipőnél ez nem elég. Kényelem, párnázottság, súly mind fontos szempont, amit szem előtt kell tartanom. Nem lesz egyszerű menet, de a kiszemelt egy Nike Lunarglide+ 5.

Forrás

Egy fehér mini laptop
Ez egy régi kívánság, igazi okát meg se tudom mondani. Kicsi is, cuki is, fehér is, kívül is belül is. Ennél nem is kell több.

Forrás

Egy ember alakú usb hub
Mindig is tetszettek a különleges háztartási és technikai eszközök, amik feldobják az egyszerű hétköznapi dolgokat, az egyik ilyen ez az usb hub. Az usb bemenetnek mindig is híján vagyunk, így jól jönne ez a kis manusz. Talán sikerül beszereznem egyet.

Forrás
Egy szőrme kabát
Természetesen műszőrméből! Igazság szerint ez az, ami "a nincs szükségem rá" kategóriába tartozna, de valahogy mindig is vágytam egy effajta csodaszép kabátra. Hozzá teszem a tavasz közeledtével egy szőrme mellénnyel is megelégednék és hát persze hogy fehérben.


Forrás
Forrás

Bármi ami párizsos
Hóbortom a párizsos termékek gyűjtögetése. Mióta megjártam a francia fővárost, a szerelmese lettem. Hihetetlen élménnyel gazdagodtam ott és akkor, amire ezekkel az apró dolgokkal szívesen emlékzem vissza rájuk. Ebből a válogatásból szinte bármelyiket elfogadnám.

Itt olvasshatjátok blogger társaim kívánságlistáit:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése