2016. március 11., péntek

{Vigyázz! Kész! Posztolj!} - Testmódosítás

Testmódosítás témakörében legfőképp a tetoválás az ami jobban foglalkoztat. (Piercing, plasztika, és társai hidegen hagynak) Azért, mert megosztó és mindig mindenkinek van véleménye róla. Mindig. Mindenkinek. Akinek nincs, az hazudik.
Jómagam viszont az ezekhez hasonlókban is úgy vélekedek, hogy nem ítélek meg embereket. Sem az öltözködéséről, sem a frizurájáról, sem a "testmódosításáról", sem semmilyen külső tulajdonságáról. Nem mondom, hogy nincs az a határ amire én is azt mondom hogy elég, de amíg nem nekem kell azt viselnem, addig nem zavar. Szóval engem nem igazán hat meg, ha egy talpig tetovált egyénnel kell találkoznom, esetleg beszélnem. Sőt még jobban érdekel, és az is amit "visel". Nem gondolom, hogy attól ha valaki tetovált kevésbé lenne jó szakmunkás, orvos, jogász ésatöbbi. Sajnos itt a fejekben van gond. És erre mondom azt:

"Az egyetlen különbség a tetovált és nem tetovált emberek között, hogy a tetováltat nem érdekli,hogy te nem vagy az."

Mindebből valószínű le is lehet vonni a következtetést, hogy nekem is van. Mára már a tetoválás művészi rajzokká forrtak ki, amik engem mindig ámulatba ejtenek. Jól lehet magamon még nem viselek hasonlót csak éppen két aprócskát, egy közöset a férjemmel, és masnit a vállamon, de ami késik az nem múlik.


Egy ehhez nagyon hasonlót visel a férjem a hátán. Az anyós, vagy néha én jutok róla eszébe, nem értem miért.

Forrás

Egy cseresznyefa virág tetoválásról álmodozok, de még mindig keresem az ideális mintát. Valami ehhez hasonlókat:

És természetesen nem hiányozhat egy bullterrier tetkó sem.

Forrás







Többi blogger véleményét az alábbi linkeken érhetitek el.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése