2013. július 24., szerda

Ékszergyártás folyamatban.....

Nem készültem hosszú bejegyzéssel, helyettem inkább beszéljenek a képek. Korábban már bejelentettem, hogy ékszergyártásba kezdtem. Egy szép napon, arra gondoltam miért ne kamatoztathatnám a kreativitásom, miért ne viselje más is az általam készített kiegészítőket. Szeretem az egyedi és új dolgokat, pláne ha magam készítem. 
Egyik másikhoz nem kell nagy ügyesség, mind inkább fantázia. Hogy meglásd mi az exkluzív, miből lehet kisütni valami különlegeset, valami újat. Mikor beszabadulok egy rövidáru-, vagy hobbi boltba elkap a hév! Ezer meg ezer ötlet fut át az agyamon mikor meglátok egy-két új dolgot. Már törzs vásárlónak számítok a kedvenc boltbomba, az eladó is már úgy kérdez: "Mit sütöttél ki megint?"

Egyik kedvencem a gombgyűrű. Különös kincsekre bukkanhatunk a nagymama varrófiókjában, ami valójában egyedinek számít. De manapság is gyártanak különleges darabokat.  Kedvemre válogathatok a színek és formák világában. Lehet elegáns, vagy csinos, vagy bohókás, mindezt egyetlen gombból összehozva.


A másik kedvenc kiegészítőm a fülbevaló. Karaktert ad az arcnak, színeivel kifejezhetjük magunkat. A madártoll a természet adta szépségével hódít. A pamutból fonalból készült fülbevalók elég rakoncátlanok, ezért nem könnyű őket kezelni még is gyönyörű darabok lesznek belőle! A szín és a formavilág itt is végtelen!






Ha megtetszett valamelyik darab írjatok a gondorfurtos@gmail.com-ra. A részleteket is ott tudhatjátok meg.

A kollekció többi darabját megtekinthetitek a facebook oldalamon, ahol hamarosan egy kis nyeremény játék is indul. Lájkold az oldalt, hogy mihamarabb értesülhess róla. 


 Szép napot mindenkinek!
Üdv: Göndörke