2013. július 16., kedd

Helyzetjelentés 2#

Nagyon élménydús ez a hónap. Tele vagyok munkával, de jut idő a szórakozásra is! És még nincs vége, tartogatnak még meglepetéseket az elkövetkező hetek is!





- Igaz még nem júliusban, de június utolsó hétvégéjén Tatán jártam. A Víz-Zene-Virág fesztivál az év egy elmaradhatatlan pontja. A vizsgaidőszak záróbulija számomra. Egykori egyetemista társaimmal felborítjuk a város rendjét! Hatalmas élmény, még így több hét elteltével is a hatása alatt vagyok.




- Ezerrel szervezek - másodmagammal (olykor harmad, negyedmagammal) - egy lánybúcsút. Ugyanis legdrágább barátnőm augusztus 10.-én igába hajtja fejét, férjhez megy. A lánybúcsús ötletekről és azok megvalósításáról lesz majd bejegyzés - persze ha túl vagyunk rajta. Elöljáróban annyit, hogy nem egy egyszerű feladat, mindent mindennel és mindenkivel összehangolni. Sok alkalmat szerveztem már, de egyik se adta fel ennyire a leckét. Szerencsémre nem vagyok egyedül...

- Mindezek felett a legnagyobb élmény, Síva érkezése. Egy édes, 2 hónapos bullterrier szuka személyében. Július 5.én érkezett, pontosabban aznap hoztuk el a lakóhelyünktől 160 km-re lévő szlovákiai Léváról. Azt kell hogy mondjam, hogy megérte, bár okoz egy kis bosszankodást, de nem lehet rá haragudni. Fajtája és kora miatt kissé szilaj, de akkor is tündérpofa. Mindent megkóstol, rosszabb mint egy kisgyerek, mert ha arra rászólsz az nem akarja a félkarodat leharapni :)




- Ezek mellett ékszer gyártásba kezdtem. Gombgyűrűk, tollas fülbevalók, dekorgumiból készült nyakláncok és kiegészítőkkel foglalatoskodom. Jelenleg a prototípusokat bütykölgetem, terveim között ezek sorozatgyártása. Munka közben nagyon megy az agyalás, új formák, új technikák remélem nektek is tetszeni fog. Ha szeretnétek magatoknak is, akkor írjatok a gondorfurtos@gmail.com-ra. Jelenleg ezek a kész termékeim :)





Szép napot mindenkinek