2015. november 5., csütörtök

Újrakezdés

Visszatérés - Újrakezdés. Ez a két szó motoszkált már jó ideje a fejemben. Nem tudtam eldönteni, hogy melyik a rám most legjellemzőbb. Ahogy ilyenkor nálam szokás, egy éppen megfelelő idézet csöppent elém:


Mindig az újrakezdés az igazi folytatás, és ugyanazt folytatja minden igazi kezdet.
Vas István

Érdekes, hogy ki hogy reagál, ha megkérdezik tőle, mit jut eszébe az újrakezdésről. Valakinek egy dal, valakinek egy szerelmi kapcsolat. De van akinek lehetőséget, van akinek nehézséget, van akinek lezárást, továbblépést, van akinek helyzettől függően bármelyiket jelentheti. A lényeg itt is a múltban rejlik. Újrakezdeni akkor lehet ha valamit befejeztünk, múltunk feldolgozásával folytathatjuk, kezdhetjük újra. Az újrakezdéshez elengedhetetlen valónk megújulása. Ha magunk nem változunk, honnan is  várhatnánk, hogy minden jobb lesz. Folytatni egy új fejezettel kell, megerősödve és bölcsebben. A folytatás egy új lehetőség, amit nem szabad elszalasztani. 

Szóval most újrakezdem, mert régen láttam ezt a környezetet. Régen ültem itt és pötyögtem a sorokat. Augusztus 1. az utolsó bejegyzésem. Régen volt. Más idők jártak, nehéz, küzdelmes, boldog, vidám idők vegyesen. Az elmúlt időszak elég nehéz bélyeget nyomott a mindennapi életemre. Elmaradoztak a hobbijaim, minden amit élveztem, a futást, a fotózást, a blogolást elhanyagoltam. Szinte a nullára redukáltam, és vele magamat is. Most - talán - kezdek visszarázódni oda, ahonnan kizökkentem. Legalább is nagyon igyekszem. Okait tudom is, meg nem is, akarom tudni, meg nem is. Voltak események, amik jobban kívánták az odafigyelésemet, voltam szomorú, és megbántott és voltam szimplán lusta, és hisztis. Nem mondom, hogy ezek után nem fog ilyen történni, de a következményeket észben tartva nem engedem, hogy elhatalmasodjanak felettem.

Úgy érzem kezdek felszabadulni, újra önmagam lenni. A magam ura minden időben, minden helyzetben. És talán ez volt ami hiányzott mindahhoz, hogy a blogomat folytathassam, hogy én Én legyek. Mégis nehéz újra itt ülni és újra úgy írni mint korábban. Nehéz most szavakba önteni a kavargó érzéseket. Folytatom is majdnem ott ahol félbe hagytam, de hiszem hogy mégis másképp. Hiszem, - hinnem kell - hogy ez a újrakezdés most segít.

Az újrakezdésben minden benne van: a múlt, a változás, a bátorság, a jövő, a remény, az önmegvalósítás, a kitartás. Légy hát bátor és kezd újra, bárhol, bármikor.


3 megjegyzés:

  1. Szia:)
    Én azonnal kattintottam, mikor láttam, hogy bejegyzést osztottál meg. Nem sokat mondassz, annál többet érzel - ezt ki lehet olvasni a bejegyzésedből. Kitartást és sok sikert, én szerettelek olvasni és nagyon szimpatikus voltál. Majdnem mindnekinél lehetnek ilyen mélyebb időszakok, amelyeknek a megélése fontos ahhoz, hogy utána boldogok legyünk.
    Erőt kívánok és hitet!
    Honey*

    VálaszTörlés
  2. Sok jó élményt kívánok a blogoddal. A Igen, nehéz időszak, amikor akarva - akaratlanul kimozdulunk a középpontunkból. Ezek az időszakok azonban sokat tanítanak nekünk.
    Sajnos amikor "zűrös" időszakaink vannak, az első, amit beáldozunk, az a hobbink. Pedig legtöbbet akkor tudunk töltődni, hisz azért szeretjük, mert kikapcsol, feltölt, erőt ad a továbbiakra. Nekem igy van a túrázással, a blogolással, a barátokra főzéssel, de nálam is ezek tűnnek el elsőként . Örülök, hogy visszatértél! Hajrá,várjuk az írásaidat!
    Ilona

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elsősorban bocsánat kéréssel tartozom, hogy megjegyzésére csak most reagálok, a technika megviccelt, ezenfelül köszönöm, hogy velem van és olvassa írásaimat!
      Ez is sok energiával tölt fel, igazán és szívből köszönöm!
      További szép napot kívánok!

      Törlés