2015. december 31., csütörtök

Búcsú az óévtől

Pezsgős poharak koccanásainak és tűzijáték durranásainak hangjai szűrödnek be az utcáról, pedig még éjfél se múlt el. Valaki csendesen, valaki mulatva búcsúztatja az óévet. Én puha köntösben egy bejegyzéssel zárom az évet.


December végével, pláne az utolsó napján sok emberre rájön az a frusztráló érzés hogy megint milyen gyorsan eltelt egy év. Ilyenkor még jobban elmereng az ember az idő múlásán. Az olykor ólomlábakon járó, és a gyakran elsuhanó időn. 

"Várunk... Az idő múlik... De mi csak várunk... A pillanat elmúlik és a múlt része lesz... És mi csak várunk... Várjuk... hogy elmúljon a hideg... hogy elálljon az eső... hogy véget érjen a fárasztó nap... hogy elteljen a hét... hogy hazamehessünk... hogy elmehessünk... hogy egy jobb helyen legyünk... hogy elmúljon az unalom... hogy elmúljon a bánat... hogy megértsük... hogy elfelejtsük... hogy megbocsássunk... hogy megbocsássanak... hogy kisüssön a nap... hogy eljöjjön az igazi... hogy viszont lássuk Őt... hogy eljöjjön a nagy nap...hogy eljöjjön a nagy lehetőség... hogy erősek legyünk... hogy megmerjük tenni... hogy változzanak a dolgok... várjuk... hogy elkezdődjön... várjuk... hogy elmúljon... Csak várunk... Mindannyian mást... És sokszor csak a várakozásnak élünk, amely betölti mindennapjainkat... óráinkat... perceinket... és eközben elfelejtünk a pillanatnak élni... Elfeledkezünk a pillanatról, amely a kezünkben van... amely mindvégig a kezünkben volt... és közben elillan... Várunk... és közben szépen... lassan eltelik az Életünk..." (Forrás)

Rohanó világunkban inkább sajnáljuk, hogy szürkén elmúlik a pillanat, minthogy tennék ellene. Nem merítünk erőt az elmúlt időszak tapasztalataiból, nem tekintünk pozitívan előre a jövőbe. Pont ilyenkor megragadunk a jelenben.  Ne engedjük át magunkat a nyomasztó érzésnek, hogy el jár felettünk az idő. Attól, hogy egy nagyobbat lapozunk a naptáron, nem változik semmi, csak folytatódik. Reményt ad hogy folytathassuk, további lehetőségekkel, további esélyekkel, hogy megéljük életünket. Így pár órával éjfél előtt álljunk meg csak egy rövidke pillanatra, nosztalgiázzunk az elmúlt év vicces, kedves, megható pillanatain, adjunk hálát annak amit kaptunk, vegyük számba mit csinálnánk és mit nem csinálnánk másképp a jövőben, és tervezzük meg 2016-ra önmagunkat.

Ilyen volt 2015 az én Göndör Fürtös Világomban:

2015. február
Blogom új külsőt és nevet kapott. Úgy formálódott ahogy én. Az év első felében ontottam a bejegyzéseket, amiket jó magam is szívesen visszaolvasok. Az év második felében kicsit foghíjasak volt a bejegyzéseim, ezért is hiányzik ez az időszak, mégis így még motiválóbb, hogy mi a dolgom az újévben.



2015 március-április
Év elején felfedeztem magamnak a Halott Pénz együttest. Mondhatnám úgy is, szerelem volt első hallásra. Na jó ez így elég nyálas, de hát így van. Szerencsémre mindjárt két koncertjükön is részt vehettem és sikítva ugrálhattam az első sorban. Remélem az új év meghozza továbbiakat is.



2015 május-június-július
3 hónap 3 futó verseny. Egyet terveztem három lett belőle. Egy versenynél nincs is motiválóbb. Mosonmagyaróváron a hagyománnyá vált Szigetközi Minimaraton 4 km-én, Győrben a Decathlon-Bühl Félmaraton 4 km-én, ahol megismerkedtem és együtt futottam egy kedves olvasómmal és Budapesten Night Run 7 km-én. Felejthetetlen érzések és élmények, melyeket szeretnék 2016-ban is átélni.



2015. Augusztus 
Az év egyik legfontosabb eseménye. 10 éves évfordulónkat ünnepeltük párommal, és hogy még emlékezetesebbé tegyük, polgári esküvővel pecsételtük meg. Amolyan főpróba a nagyon nagy nap előtt.


2015 Október 
Az év másik legfontosabb eseménye a lakodalmunk. Azon ritka ember egyike lehetek akinek második nagy napja is volt. Nem akartuk, és nem is tudtuk együtt tartani a polgárival, így erre ekkor került sor. Minden izgalom, idegesség ellenére az esküvőnk életünk olyan eseménye, ami nem csak úgy eltelt, hanem minden percét meg- és átéltük.


Nyaralás, nászút, őszi túrázás egyvelege. Bejártuk Észak-Magyarország néhány városkáját és nevezetességeit. Eger, Szalajka völgy, Kékestető, Sirok, Aggtelek, Sárospatak, Tisza-tó. Magyarország olyan kincse ahova bármikor szívesen visszamennék. Remélem a jövő év meghozza a lehetőséget.


2015 November
Nekünk ez sem a megszokott szerint zajlott, majd egy hónappal később került rá sor. Ha fotózásra, főleg esküvői fotózásra készül az ember lánya, meleget napsütést madár csicsergést kíván az égiektől. Hát ebből mi semmit nem kaptunk, csak hideget, ködöt és még nagyobb hideget. Mindezek ellenére a képek csodásak lettek, és azt hiszem tükrözi a boldogságunkat.


2015 December
Év végi sporttevékenységem kimerült a boltok közötti rohangálásban, a bevásárolt holmik ide-oda cipelésében, lakás takarításában. Így még sem zárhatom le az évemet. Még év elején álmodoztam (bár mégsem fűztem hozzá sok reményt), hogy de jó érzés lehet lefutni egy kört a Margitszigeten. December meghozta a lehetőséget nagy örömömre. Ezenkívül 29.-én egy fergeteges beöltözős aerobikkal és 31-én egy rövid futással búcsúztattam az óévet.




Az újév hozza meg mindannyiotoknak azt amit kívántok, és amit el akartok érni.
Nagyon boldog, békés, áldott újévi ünnepeket kívánok.


2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Bár a blogon úgy lehetett érezni, hogy valami nincs rendben, de ezek szerint mégis csodálatos éved volt! Gratulálok mindenhez és legyen boldog 2016 is! :)
    Honey*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Hanna!
      Csodálatos és nehéz év volt egyszerre, igyekszem ezek fényében tervezni a jövőmet. Köszönöm, hogy elolvastad :)

      Törlés