2013. június 5., szerda

Helyzetjelentés 1#

A mai nap több mint sikeresnek mondható! Muszáj eldicsekednem a mai napommal :)


- Sütött a nap, spagetti volt ebédre, és cseresznye túladagolás miatt most csak az ujjaimat tudom mozgatni! Nem is kell több a boldogsághoz. 



- Táplálkozástan vizsga abszolválva. Már csak kettő van hátra. Ez sem volt egy békemenet, de legalább meg van. A következőkről meg nem is beszéljünk, a "győzni jöttem, de jó lesz a kettes is" szlogen nagyon is odavaló lesz.

- Vizsga után lazításképpen egy kis átalakításba kezdtem. Volt egy övem, amit nem használtam mert már a bőr elhasználódott rajta és ez miatt csúnya volt. Készítettem hozzávaló karkötőt és természetesen masnis hajpántot. 





- 25 km letekerve. Futás mellett biciklizem. Gondoltam egyet, összekötöm a kellemest a hasznossal. Látnivalót az edzéssel. Biciklivel meglátogatom a szigetköz falvait. Ma a falumtól 12,5 km lévő Héderváron jártam.



- Tekerés után még egy kutyasétáltatás várt rám. Ezeknek a szemeknek nem tudtam ellenállni.





- A hétvégén szülinapot és névnapot ünnepelünk. Ritka eset hogy már most kész vagyok az ajándék készítéssel, és megvételével. Édesanyámnak szinte csak kézzel készített ajándékot adok. Szereti őket, az otthonunkat is szereti maga készített nippekkel díszíteni. Sokat morgott hogy nem tud az asztalra tenni virágot, ilyen időben nem virágzik semmi. Élethű művirágokkal készítettem neki egy kis nyári összeállítást. 1500 Ft-omba került, mégis sokkal többet fog érni. (persze ez csak a kis ajándék....)




Ilyen csodás napot kívánok mindenkinek!