2015. január 14., szerda

Helyzetjelentés 4#

Ilyen bejegyzéssel 2013 szeptemberében jelentkeztem utoljára. Erről a sorozatról valahogy megfeledkeztem. A leejtett fonalat most felveszem.

Kicsit fura most így több mint egy év távlatában elmesélni, hogy mi is van velem. Honnan is kezdjem? Sok minden.
Bárki aki megkérdezi általában azt felelem hogy: zajlik. Mert ez így igaz. Mindig történik valami, mindig van miről mesélnem. Munka, magánélet, sport, blog. Minden percemet lefoglalják. Nem unatkozom.



Forrás
Korábbi helyzet jelentésemben, említettem, hogy folyamatban vagyunk a lakás átépítéssel. Azóta a munkákkal sokat haladtunk, a nagy összeget igénylő munkák szinte készek, vagy az alapanyag már meg van. Talán jövőre lesz a beköltözés ideje. A tél sajnos nem barátunk, most pangunk. De a tavasz majd meghozza a kellő lendületet....                          



Forrás
269 nap van hátra az év nagy eseményéhez. Október 10-én összekötöm életemet a szerelmemmel. Igyekszem nem hisztériás rohamot kapni az esküvő gondolatától. Még nem számolom izgatottan a napokat, nem aggodalmaskodok. Fontos dolgokon túl vagyunk, le vannak foglalva.  Egyenlőre nyugodtan gondolok a készülődés minden pillanatára. Van még idő....

Legújabb tevékenységem a blogom fejlesztése, népszerűsítése. Most minden gondolatom e körül forog. Az írás most sokkal jobban kitölti az életem, mint eddig gondoltam. Nem csak kitölti valami pluszt ad hozzá, pluszt ad a személyiségemhez. A blogolást azért kezdtem el, mert szerettem volna kiírni magamból mindent, még ha senki sem olvassa. Aztán rákaptam az ízére. Ez már nem csak hobbi, annál több....



Forrás
Mostanában sokféle élet helyzettel találkozok. Baráti, családi körökben egyaránt. Sok-sok inspiráció vesz körül. Tapasztalatot szerzek, melyet egy-egy bejegyzéssel tovább adhatok. Ennyi piszkozat még sosem volt a szerkesztőmben. Igyekszem megmutatni az élet igenis lehet szép.


Szép napot mindenkinek!
Göndörke