2015. január 26., hétfő

Metamorfózis

Forrás
Metamorfózis - Transzformáció - Átalakulás - Változás

Ez a bejegyzés, amolyan helyzetjelentés.
Most értem egy olyan szintre, egy olyan helyzethez, ahol szükségem van a változásra, és a blogomnak is.









Aki régi olvasó az láthatta, napról napra alakult valami a blogon. Most végre minden a helyére került. Ahogy magamban is lenyugodtam, úgy letisztult a blogom stílusa is. Rendszereztem a bejegyzéseket, ahogy az lelkem is rendeződni látszik. Rózsaszín és fehér ami most jellemez. Gyermeki érzelmek a letisztult, felnőtt gondolatok között.

Előtte - utána

Ennyi piszkozat már rég volt a bejegyzéseim között, talán akkor, amikor elkezdtem a blogolást. Sokkal többet jelent most a blogom, mint amikor elindult, mint valamivel korábban. Most egy pluszt ad az életemhez. Kitölti az ürességet, amit eddig nem tudtam mivel pótoljak. És nem csak ez amit kapok tőle. Fejleszti szókincsemet és ismereteimet. Lelki egyensúlyt teremt. Kapcsolatokat, hidat épít köztem és az olvasók között. Mindezért van ez a blog, ez a kis napló. Tanuljak, fejlődjek általa, segíthessek másokat. Ez több mint felemelő.

Az elmúlt egy-két hónapban rendkívül sok inspiráció érkezett mindenfelől. Inspiráltak negatív és pozitív dolgok is. Körbe vettek a negatív helyzetek, és negatív emberek melyekből ki kellett törnöm és csak a jóra koncentrálni. Rá kellett jönnöm, meg kellett tanulnom ezeket kezelni, hátrahagyni, túllépni. Ebben segít az írás, kiírni magamból jót, rosszat, tapasztalatot.

Ezúton is köszönöm nektek kedves olvasóim, hogy itt vagytok, hogy írhatok.

Szép napot mindenkinek!
Göndörke