2015. május 8., péntek

Szülinapi helyzetjelentés

Forrás
Isten éltessen kedves blogom a második születésnapodon!

Ez alkalomból az első gondolatom: az írás szeretete. Pontosabban mit szeretek az írásban: azt, amivé tett engem. Sok témát merítek saját vagy közvetlen környezetemből. Azelőtt zsörtölődve, szomorúan, vagy semmitmondóan tovább léptem volna egy-egy élethelyzetemen. Mára ezeket megtanultam átértékelni, okulni belőle, vagy megbecsülni.
Mialatt másnak akarok segíteni, tanulok saját hibámból, magamnak magyarázom el miért ne bánkódjak, miért ne adjam fel. Az írás fejleszti önértékelésemet, az ismereteimet. Önmagamtól erre nem lennék képes. Nincs mi motiváljon, az egyszerű hétköznapokban nem érdekelne. A saját blogom tesz jobb emberré. Vegyes érzelmekkel kezdek neki egy-egy bejegyzésnek, mire a végére érek tisztává és egyértelművé válik minden. Ezért szeretek írni.

Sokáig kerestem egy olyan idézetet ami az elmúlt két évet a leginkább jellemezné. Jobbnál jobbakat, szebbnél szebbeket találtam, de még nem volt meg az igazi. Ezalatt eszembe jutott az első posztom. Tisztán emlékszem az akkori érzéseimre. Izgatottan vágtam neki. Azonnal akartam kiírni magamból amit akkor és ott éreztem. A blogolás igazi érzése itt kapott el. Nem abban a pillanatban mikor a fejembe pattant a blog elindítása, nem akkor amikor regisztráltam, nem amikor megszerkesztettem a designt. Hanem első bejegyzés közzétételénél. Amikor írtam. Magamnak.

Inkább írj önmagadnak közönség nélkül,
minthogy a közönségnek írj és közben elveszítsd önmagad.
/Cyril Connolly/

Eltelt két év. Túl vagyok 77 közzétett bejegyzésen, 5577 oldalmegjelenítésen. Ez leírhatatlan boldogság. Ez év legnagyobb eseménye, hogy csatlakoztam egy nagyszerű csoporthoz az MBBK-hoz. Ezáltal ismertem meg nagyszerű bloggerinákat, kiket én is lelkesen követek, amilyen felületen csak lehet, és egyúttal szívből ajánlok nektek is.

- Réka - Habfürdő blog szerzője, aki elragadó természetével oszt meg testnek és léleknek való bejegyzéseket.
- Natalia - A cup of my life szerzője, aki egy belevaló magyar-belorussz csajszi, aki őszintén beszél lelkibazmegolásairól, utazásairól, és mindenről.
- Kata - The Charmbandit szerzője, aki pikírt humorral mond véleményt dekorkozmetikai dolgokról, filmekről, és úgy mindenről amiről véleménye van.
- Megemlíteném még a KicsiARakás, Csigaház, Szép világunk, Suz'n világa, Pillercukor blogokat, melyek szerzőinek egy-egy bejegyzése, kommentje, kritikája is hatással volt rám. Köszönöm ezúton is nekik

Köszönöm nektek Olvasóknak, hogy itt lehetek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése