2015. május 20., szerda

{Vigyázz! Kész! Posztolj!} - Egy blogposzt születése

Ismét szerda, ismét egy VKP! Volt, hogy két alkalommal is kihagytam, de most újra itt vagyok. Tehát így születnek a bejegyzések a Göndör Fürtös Világomban.
Téma az utcán hever. Ez a mondat jutott először eszembe mikor megláttam eheti VKP! témánkat. Gondolhatnánk. Egy kicsit igen is, meg nem is.
A téma választásaim teljesen hangulat és környezet függő. Úgy is mondhatjuk, ami éppen aktuális az életemben. Arról írok, ami éppen foglalkoztat, ami éppen történik velem. Egy beszélgetés, egy hír, egy esemény gyakran adja meg a bejegyzéseim témáját. Burkoltan adtam tanácsokat barátoknak, írtam ki magamból érzéseket, számoltam be eseményekről, vagy egyszerűen írtam valamiről, amiről írhatnékom volt.

Bárhol járok, buszon, biciklin, futás közben, munkába menet, vagy társaságban vagyok, ha van egy témám folyton kattogok rajta. Mondatot fogalmazok, érvelek-ellenérvelek, vitatkozom saját magammal. Ha egy témával mégis hadilábon állok gyakran barátnőimnek hozom fel és velük beszélgetek róla, vagy a neten keresek rá.

Van olyan bejegyzés ami pár óra alatt, van ami több hétig íródik. Csak azért nem teszek ki egy bejegyzést, hogy aktívnak tűnjek. Szeretek írni, szeretem jól megírni a bejegyzéseimet. Úgy ahogy valóban gondolom, úgy egészen. Néha én is küzdök, mert nem látom tisztán a dolgokat, ekkor segít az utánajárás. És a sok-sok átolvasás. Ha egy bejegyzést sokáig írok, gyakran elveszti aktualitását, olyankor vagy kitörlöm úgy ahogy van, vagy kényszerpihenőt kap, míg nem jön az élettől olyan esemény, hogy folytathassam. Most 20 vázlat sorakozik, vannak közte gyorsan legépelt pár soros, vagy csak címszavas, vannak egészen hosszúak. Mégsem készek. Eljön mindegyiknek a maga ideje, a legrégebbi január 16. óta várakozik, de bármikor sorra kerülhet. Most, holnap, jövő hónapban, valamikor.

Igyekszem saját képekkel színesíteni, bár ez nem mindig megy. Ekkor Google a legjobb barát, néhány kulcsszó és előttem a sok lehetőség. Volt, hogy tovább tartott megfelelő képeket találni a témához, mint annak megírása.

Ha nézegetem a vázlataimat, vagy a már közzétett bejegyzéseket, azért felderengenek a pillanatok hogy melyiket miért, hogyan kezdtem el. Ilyenkor még naplószerűbb a blog, pont olyan amilyennek mindig is akartam, pont az, amiért elindítottam.



A többi blogger bejegyzését itt olvashatjátok:

1 megjegyzés:

  1. Szia! Hogy is van ez a VKP-s dolog? Ez valami csudicsajos bloggerinamozgalom? (nem cikiből jelzőztem így, félre ne értse senki...) Nincs persze baj akárhogy is van, csak kíváncsi vagyok, hogy kik és milyen témában akcióznak. Tudom, hamar fogok megöregedni, de én már csak ilyen vagyok. :)

    VálaszTörlés