2015. május 22., péntek

MBBK házifeladat - Kedvenc bejegyzéseim

Egy MBBK-házifeladatot hoztam ma nektek. Elmaradoznak a saját bejegyzéseim, viszont másokét szívesen olvasgatom. Nagyon örültem ennek a házifeladatnak, mert bár az egyik bejegyzést éppen tegnap olvastam, tudtam, hogy ezeket másokkal is szívesen megosztanám. Az elmúlt hónap helyett az elmúlt hetekben olvasott bejegyzésekből válogattam.




The Charmbandit és a Hajlakk teszt:

Évek hosszú sora óta próbálgatok hajlakkokat, ami megtartja a fejemen lévő olykor "valaminek" kinéző hajamat, úgy ahogy én azt szeretném. Ezért nagy örömmel olvastam Kata stílusában a hajlakk tesztjéről.


"Igazából bőven megelégedtem volna azzal, ha csak szimplán megtartja a hajamat, mondjuk öö nem is tudom, egész nap akár, (Tudom, túl sok, túl sokat kérek.)"


Habfürdő és a Keddi kilenc:

Az elmúlt időben én is kényszer vágányra küldtem a blogomat. Írtam, irogattam, volt téma, volt inspiráció, még se volt meg a blogolás érzése. Ez a bejegyzés ezért is tetszett annyira.





"Amikor nincs időm írni, rosszul érzem magam, amikor nincs kedvem írni, akkor is. Nem szeretem ha egy bejegyzés azzal kezdődik, hogy “jaj de rég nem írtam, ez volt meg ez, ne haragudjatok”. Nem szeretem, de van, hogy visszatörlöm miután leírtam. Nem akarok magyarázkodni, de közben meg de."



Aki a szerelembe szerelmes és a Lélekemelő gondolatok a futásról

Mi más is lehetne az egyik kedvenc bejegyzés, mint a futásról szóló. Most hogy állandó része a mindennapjainak, nagyon szívesen olvasom mások érzéseit ebben a témában.







"A futás néha fájdalommal jár. Mint ahogy magában az élet nevű játékban is néha szembe kell néznünk vele. De mindegy egyes alkalommal túl kell rajta lépnünk, meg kell haladnunk, és nagyobbnak kell lennünk, hogy ne szakítsuk meg a célvonal felé tartó utunkat."

1 megjegyzés:

  1. Nagyon köszönöm, hogy engem is választottál. :) Hajni - Aki a szerelembe szerelmes :*

    VálaszTörlés