2013. május 9., csütörtök

Ismerj meg!

Köszöntelek az oldalamon!

Nagy Ildikó vagyok. 2013 májusa, mikor klaviatúrát ragadtam, és írásba foglaltam gondolataimat. S foglalom most is.

Göndör Fürtös világban élek, melyben szeretek szeretni, és jót cselekedni. Szeretek sírni, nevetni, olykor hangosan kacagni, ahogy éppen jól esik, ahogy a lelkem kívánja. Szeretem a rózsaszínt, a masnit, a tündérmeséket. 


A végletek embere vagyok. Olykor mindent megteszek azért amit el akarok érni, de olykor a kisujjamat is alig bírom megmozdítani. Szeretem a csendet, amikor elmélyülhetek a gondolataimban, szeretem a zajt, ahol kiadhatom minden feszültségemet. Szeretek relaxálni, és imádok felpörögni. Hiszem, hogy minden okkal történik. Mindenben keresem a jót.


Amatőr futó és fotós. Egy édes bullterrier szuka gazdija, egy Párizsba szerelmes lány. Egy lelkes bloggerina, és napfelkeltét csodáló álmodozó. Ez az ami én vagyok.


Szép napot!
Göndörke

Utoljára szerkesztve: 2016.02.23.