2013. május 16., csütörtök

masni, Masni, MASNI

Valamilyen formában benne van az emberben a gyűjtögető ösztön. Bennem is. Fanatikusan gyűjtöm, ami éppen megtetszik. Ez a mániám olykor a hobbim. Időszakosan mindig meg van az dolog ami megszállott gyűjtővé tesz.  
Hogyan alakul ki? Nem tudom, csak arra eszmélek, hogy mindenhol észreveszem, a legapróbb részletekben is, és ha tudom meg veszem, vagy megalkotom. De nem kell azt gondolni hogy megörültem. Gyerekkorom óta gyűjtök valamit. Parfümös üvegek, apró emléktárgyak, plüssök. A mai napig szépen díszítik a polcaimat. Ezeket bár kinőttem, a gyűjtés láza még bennem van. Keresni, kutatni, mindenből legyen egy. Jelenleg ez a masnik gyűjtése, többnyire a ruhatáramat és kiegészítőimet díszíti masni.

- Miért szereted a masnit? - Mert olyan királylányos!- hallottam először legjobb barátnőm, Edina szájából.


1 évvel ezelőtt ha megkérdezték volna tőlem, négykézláb tiltakoztam volna a masni viselet ellen. "Jahj, az olyan gyerekes!" És most? Mindig van rajtam......

Először egy csat, egy hajgumi, aztán egy öv. Kis kiegészítőkben hordtam masnit. Azután lett táska, cipő, nyaklánc, karkötő, nadrág. Ezután jött a még több karkötő, még több hajba való, még több táska, még több cipő. Most már ott tartok hogy szinte bármelyik masnis kiegészítőmet kombinálni tudom az ruháimhoz. Lóg több masni a szekrényem ajtaján is. Csak hogy megmutassam mennyire komolyan gondolom, egy hónapja a bőröm is állandó viselője egy masninak. A családom elég jól tűri a masnimániámat, addig míg nem akasztok rájuk is egy masnit. :)

Ebben a masni őrületben sem maradtam egyedül. (Tegnapi bejegyzésben már olvashattatok róluk) Niki és Edina itt is mellettem áll a hadba fogható masnilányok körében. Szép lassan közösen alakítottuk ki a masni imádatunkat. Íme a mi masni kollekciónk:


 Niki masnijai:

Edina kollekciója: 

És az én gyűjteményem:
Egy jó barátnőm a képet látva ennyit mondott: "Tutkóra nem vagy százas!"

Egyikünket sem kell félteni, bőségesen el vagyunk látva masnikkal, de azt hiszem mondhatom mindhármunk nevében hogy sose elég a masniból! Ahová lépünk masni terem!