2015. március 16., hétfő

Instant #6

Instant - Instagram TAG

Az instant rovatom mostanában egyre inkább hétfői, mint vasárnapi. Sokkal jobb indítása a hétnek, mint zárása, mellyel talán enyhíthetem is a hétfői sokkot. Bloggerek között rohamosan terjed ez a kis kérdőív kitöltése. Instagram életem bemutatását szolgálja. Na meg pont kapóra jött az rovatomhoz. Kellemes nézegetést.

1. Mi az Instagram felhasználóneved?

vargaildyko

2. Mikor csatlakoztál?

2013.  szeptemberében. Emlékszem nagy izgalommal regisztráltam. Már akkor is szerettem fotózni, és jól jött egy olyan platform, ahol csak és kizárólag képeket lehet megosztani. Amennyire szeretek fotózni, annyira szeretem nézegetni is mások képeit. Azóta is nagy instagram mániás vagyok.

3. Melyik volt az első képed, amit feltöltöttél?

A párom és én, az akkor még 5 hónapos bullterrierünkkel. Véletlenül jött össze a kép, a kis izgő-mozgó kutyusról, aki nem bír egy helyben maradni. A kép kedvéért megmutatom a következő fotókat is, bár azok nem kerültek fel instára....





4. Milyen gyakran posztolsz képeket?

Előfordul hogy naponta, de előfordul hogy hetekig semmit. Akkor töltök fel, amikor van mit, csak úgy a lájkok miatt nem teszek fel képet.

5. Melyik a legrosszabb fényképed, amit feltöltöttél?

Érdekes egy kérdés, nehéz erre válaszolni. Azért töltök fel egy képet, mert szeretném azt másokkal is megosztani, ha nem tetszik, vagy nem megfelelő akkor nem rakom fel. Szóval ilyen nincs.

6. Melyik kép rendelkezik a legtöbb like-kal?

Gyakran futok, amiről szeretek megosztani egy-egy pillanatot. Legyen a cipő, a helyszín, vagy én magam. Ezeket a képeket hashtaggel is elszoktam látni, így többekhez eljut. Nem vagyok egy lájk vadász, a legtöbbet lájkolt képem is csak 30 lájkot kapott. Nem üt szíven a mennyiség.



7. Milyen típusú felhasználókat követsz?

Nagyon vegyes. Barátokat, kedvenc bloggereket, és minden olyat, aki számomra tetsző képeket oszt meg.

8. Privát vagy publikus?

Publikus. Nem látom lényegét a privátnak, minden képemet vállalom. Azért is kerülnek ki.

9. Melyikek a kedvenc képeid, amiket posztoltál?

Örülök, hogy nem egyet kellett mutatni, 255 kép megosztásánál járok, most bajban lennék. 

Párizsban az új kulcstartómmal

Távolban a Tátra


Dudaorrú

Legjobb naplementés fotóm

Romantikus kirándulás Podersdorfba

Ritka alkalmak egyike mikor egyenes a hajam, és még futok is

2014 év hóvirágjai

Páros futás a Dunánál

10. Mi a legutóbbi frissítésed?

Tavasszal tele a szobám virágokkal, főleg tulipánnal, így megunhatatlan fotóalany.



11. Milyen típusú képeket posztolsz?

Minden ami tetszik, és meg akarok osztani a világgal. Ha kategóriába kellene sorolni, akkor leginkább a futással kapcsolatoss, bullterrieres, és virágos képekkel árasztom el az profilomat.

Szép napot mindenkinek!