2015. március 25., szerda

{Vigyázz! Kész! Posztolj!} - Az első...

Ismét eltelt két hét, újra szerda, újra VKP!

Először olvasva a témát egyszerre örültem és vágtam érdekes arckifejezést. Örültem mert egy személyesebb bejegyzés következik, viszont semmi nem jutott eszembe. Rá kellett jönnöm, hogy milyen rég is voltak az első dolgok az életemben. Nagy fejtörést okozott, mint az először gondoltam. A gyűjtögetéseimnek hála pár dolgot meg is talált a kacatjaim között. Sikerült régi és főleg szép emlékeket előhozni. Lássuk:


Első szó, amit kimondtam
Hajó, és már ugrottam is bele a Balatonba alig 1 évesen. 


Első plüss állatom
Édes kis tengerész mackó, még nagynénémtől kaptam születésem alkalmából, így egyidős velem. (mindkettőnkön meglátszik a kor....)



Első szerelem, első csók 
Fiatal volt, szép volt, rég volt, 2003-ban véget ért.

Első legjobb barát/barátnő
Szandi a szomszédból. Később elváltak útjaink.

Első házikedvenc
Kutya mindig volt a háznál, de az első akit magaménak mondhattam ő Zeusz volt. Fekete, kajla fülű labdamániás. Juhászkutya és labrador keresztezése lehetett. Hozzánk szegődött. Nagyon szerettem, hiányzik... 


Első macskajaj
2003. május 1. 17 évesen, egyben legelőször felnőtt discoban. Többre nem is emlékszem, jobb is.

Első munka
Sok helyen megfordultam a diákmunka keretein belül. Autóipar, élelmiszeripar, kereskedelem. Az igazi, az első felnőtt munkahelyem a jelenlegi, egy élelmiszeripari cégnél. 15 nap híján már 5 éve.

Első koncert
2006-ban szívesen hallgattam magyar érzelmű dalokat zenekarokat, leginkább a Kormoránt. Két barátnőm volt igazán a rajongójuk, később már én is.



Első sminktermék
Mindig csodálkozva bámultam, mikor anyukám sminkelte magát. Sokat játszottam velük, főleg hogy én kentem ki anyut. Az első sminktermékem anyukám rúzsa és zöld szemceruzája volt. Amit magam vásároltam, arra már nem emlékszem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése